Post by disbyelychsamel on Feb 23, 2022 2:45:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞
bruger for meget plads 9GB. verdens kun 700 MB, men hele appen 9 GB. ikke i orden
Det er et helt fantastisk spil!!!! En ting, selvom jeg ville sætte stor pris på, er, at hvis du kunne lave en måde at deaktivere vibrationen, når du bruger en controller med din telefon. Andet end det, køb og download spillet!!!
Fantastisk og fantastisk sandkasse efter min mening det bedste spil i universet, men et problem, der påvirker oplevelsen. Når du først klikker på spillet i dine apps, tager det så lang tid at indlæse på den grå skærm efter mojang-skærmen.
Det er et godt spil, men af en eller anden grund har det logget mig ud, og hver gang jeg prøver at logge ind, selv med forskellige Microsoft-konti, virker det ikke, der er en ny grusom fejl, jeg vil støde op til 5, når den bliver rettet
Jeg kan ikke skifte hud, det styrtede ned, da jeg prøver, og jeg er kun en dreng, øv
Kan ikke gemme/cant save
Efter 1.18, hver gang jeg starter spillet, beder den altid om at flytte spilfilerne til en ny placering. Hver eneste gang. Hvorfor? Idk om det gik frem og tilbage eller overskriver hver eneste gang. Ikke en eneste verden er sikker for mere end en eller to gange spilletid, før den bliver 'flyttet' og derefter slettet.
Lorte opdatering
Minecraft आर्केड गेम gifo
1.18-opdateringen flyttede gemte spilfiler til en skjult placering. Nu kan jeg ikke overføre mine verdener til/fra min Android-enhed. Dette er en stor smerte for min familie, da vi ikke kan spille verdener, vi havde lavet. Vi kan ellers lide minecraft.
Jeg er en noob til dette spil, og jeg lavede en slutportal, som jeg troede ville være bedre end den nedre portal, og jeg endte med at sidde fast i en dum verden, som jeg ikke engang kan komme ud af. Nu sidder jeg fast i denne dumme verden, at jeg ikke engang kan gøre noget, og alt mit hårde arbejde fra den anden verden, som jeg byggede, er nu for ingenting, så hvis du ejer Minecraft, så tag endelig portalen ud af Minecraft, det er ærgerligt.
Trendy Fashion Styles Dress Up Fritidsspill ito
Jeg kan overhovedet ikke deltage, og i stedet for at det fortæller mig hvorfor, hvad enten det er et serverproblem, internetforbindelse, overhovedet, siger den bare "ikke i stand til at oprette forbindelse til verden". Både på min pc og telefon. De få gange, jeg kunne lege med mine venner, var det frygteligt langsomt, selv på data, de kunne spille fint med hinanden, jeg kan ikke engang være med. Jeg ved ikke engang, hvad jeg skal gøre, fordi det vil ikke fortælle mig, hvorfor det fejler, og andre spil som pixelgun og cod fungerer fint, så det er ikke mit internet. (Og ja, overdata er aktiveret)
Jeg har altid været alene på roblox men minecraft er der så mange venne!!
Jeg elsker dette spil, men... Du arbejder så hårdt for at komme ind i Enden, dræbe dragen og vinde spillet. Men jeg er sikker på, at alle spillere, der er kommet ind i End, vil være enige om, at End er absolut kedelig. Der er bogstaveligt talt næsten intet at gøre udover at dræbe dragen og finde elytraen, hvorimod der i Nether og oververdenen er masser at se og gøre. The Nether har 8 forskellige biomer og er sjovt at udforske, selv efter du har vundet spillet. Jeg tror, at Enden har brug for et specielt træ og nogle andre ting
Har haft problemer med spillet med at sige, at en klient er forældet eller haft for mange problemer med at oprette forbindelse til en vens verden, har haft dette problem siden jeg opdaterede til de sidste 2 opdateringer
Jeg prøver at lege med min ven, og vi prøver i en times tid, og det virker ikke
Dette spil har så mange fejl, jeg er nødt til at geninstallere spillet, hver gang jeg vil spille, og de fleste gange forsvinder min verden. Jeg er meget skuffet. Dette spil er alligevel ikke værd at bruge penge,
jeg er ked af at det koster så meget😥
Det fedtnok, men kunne have været bedre :-D
Spil på din måde, og hav det sjovt. At være et fuldt udvokset barn...er voksen, kan jeg sige at det er fantastisk at lege med blokke. Dræb en kylling, slå en ged, byg et hus eller flyd, en båd er dit valg. Sjov alene eller sammen med venner med varierende sværhedsgrad og et tilsyneladende uendeligt udbud af verdener at udforske. Det er sundt, og vi har brug for mere af det.
hvad pokker minecraft?! jeg kunne virkelig godt lide dette spil. men det sagde altid "flytte filer" bcs af noget, når jeg går ind i spillet! Jeg gjorde ikke noget ved minecraft-filer! og det bliver ved med at flytte min recource pack, mod og shaders! som jeg slettede for længe siden! sikke en skam. Hvis jeg kunne vurdere -5, ville jeg.
Wow✨✨
Næste XBLA kampagne afsløret
Dette spil er sjovt, jeg elsker at være kreativ. Jeg anbefaler bestemt at købe det, det er det værd, du kan spille med andre venner, og jeg elsker at vælge, hvor jeg går hen, når jeg skaber nye verdener, men jeg elsker også mest at overleve, bc. det er sjovt at skabe alt på egen hånd< 3
Hvornår kommer en ny opdatering? Jeg vil have en ny opdatering, det er længe siden, der har været en opdatering.
Det nye opdateringsindhold er fantastisk, men jeg bliver ved med at miste mine verdener på grund af den nye eksterne opsætning, vend det venligst tilbage til de gamle måder
Kan ikke åbnes efter opdatering! Spild af penge!
Fantastisk spil over alt, nogle gange fejl, men elsker det stadig. Selvom der er et virkelig stort problem med log ind. Når jeg prøver at få koden, vil den ikke sende. Jeg har ventet næsten 2 uger bare på at blive behandlet. Det her er lidt en deal breaker for mig :/
Minecraft อาร์เคด uqy
Jeg har betalt for og downloadet spillet, men jeg kan ikke få adgang til spillet, da jeg bliver ved med at få en licensfejlmeddelelse!! Super irriterende. Genstartede telefonen, afbryd forbindelsen fra wifi og genopret forbindelse, afinstallerede og geninstallerede, intet virker. Din e-mailadresse virker ikke, derfor sender jeg en besked her.
Minecraft آرکید peda
Multiplayer virker ikke. Kan ikke se venner på min venneliste. Kan ikke deltage i venners spil, og de kan ikke deltage i mine.
Minecraft Arkade wud
Den nye OPDATERING ER MEGA LORT😡😠.Opdater ikke Minecraft.
Minecraft - Dansk Arkitektur Center - DAC
Det er bare dårligt jeg købet den så virke den ikke, jeg skrev til dem for mere end 3 uge jeg fik aldrig hjælp fra dem.
Minecraft Android · 17. maj ·. Bueno hoy les traigo una semilla muy buena donde encontraremos una aldea con 3 casas de herrero un portal al Nether el cual
Hej! Mit navn er Emma. Og jeg spiller mit håndværk hele tiden. Det bliver ALDRIG kedeligt. Selvom det eneste, der kan rettes, er minecoins. Vi burde være i stand til at tjene dem i spillet uden at betale. Måske kan du nå dertil, hvor du kan tjene som 10 minemønter på et overlevelseskort, hver gang du finder jern, kul, diamanter, smaragder eller kobber. Nå, måske kun fem minemønter til kul, men du forstår, hvad jeg siger. Hvis jeg kan få et svar, hvis I planlægger at tilføje dette, ville det være fantastisk. Tak!
Elsker dette spil, for så god en pris har du alt i spillet, bare ikke få det på andre platforme. De er overpris, mens det på denne platform er billigt og stadig har de samme aspekter som de andre platforme, plus at tilslutte en controller og caste din telefon til et tv er en konsoloplevelse!
kan lave hvad som helst - men lukker nogle gange ned. (TIDLIGERE) Jeg var nødt til at opdatere det for at få adgang til markedspladsen, og det ville stadig ikke lade mig få adgang til det efter opdateringen (SENEST) Det bliver ved med at lukke ned uden grund - jeg har gjort hvad jeg kan, har mistet masser af mods, der koster rigtige penge